Neem contact op
We zullen binnen 24 uur contact met u opnemen.
  • Klantenservice

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar. De klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00 - 17:00 via telefoonnummer: 020-2614723 tevens kunt u voor een snelle afhandeling van uw vragen een mail sturen naar [email protected] of u kunt gebruik maken van de contactformulier op de website. 

 

  • Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Vloerkleden kunnen kosteloos geretourneerd worden door het pakket af te geven bij een Postnl punt. 

U kunt uw bestelling retour melden via onze retourportaal.

Retourportaal

  • Ik wil mijn bestelling annuleren wat kan ik het beste doen?

Graag willen we je vragen om een mail te sturen naar [email protected]

 

Artikel Retourneren
Ik wil een artikel retourneren hoe kan ik dit doen?

Artikelen kunnen kosteloos worden geretourneerd, je kan je bestelling via de volgende link retour melden: Retourportaal

 

Artikel Omruilen
Ik wil een artikel omruilen hoe kan ik dit aanpakken?

Het kan wel eens gebeuren dat je het artikel wilt omruilen voor een grotere afmeting, kleinere afmeting, of eventueel voor een andere vloerkleed. 

Je kan het artikel omruilen of retour melden via onze retourportaal.

Retourportaal

Graag het artikel afgeven bij een PostNL punt en een kopie van het retoursbewijs mailen naar [email protected] met de bijbehorende ordernummer en waarin je ook aangeeft welke kleed je wenst te ontvangen met de bijbehorende afmeting. Wij zullen een nieuwe zending inplannen voor het nieuwe kleed en eventueel een link sturen waarmee het verschil betaald kan worden. Mocht het omgeruilde artikel goedkoper zijn dan zal het verschil worden teruggestort. 

 

Graag een mail sturen zodra het kleed is afgegeven waarin je aangeeft welke kleed je wenst te ontvangen met de bijbehorende afmeting. Wij zullen dan een nieuwe zending inplannen en een betaallink sturen voor het verschil.