Verzending

Bij Flycarpets.nl kunt u voor de bezorging van uw bestelling kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • U kunt uw bestelling in zijn geheel thuis laten bezorgen.
  • U kunt uw bestelling in zijn geheel bezichtigen en afhalen in onze showroom.

Bestelling thuisbezorgen

Flycarpets.nl werkt samen met  diverse partijen voor de thuisbezorging van uw bestelling. De boderijder van bezorgt uw artikel aan het door uw aangegeven adres. Dit kan uw eigen adres zijn, maar uiteraard ook een adres waar u uw bestelling bezorgd wil hebben. Indien u heeft betaald met IDEAL, dan zal de boderijder u om een handtekening vragen als bewijs van ontvangst.

Levertijd:

De verwachte bezorgdatum is per artikel weergegeven aan de rechterzijde van het artikel. Wij zullen ons uiterste best doen om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren.

Kosten:

Er zijn geen bezorgkosten (maximaal 5 producten per bestelling)

Ontvang ik een track en trace code?

Zodra de bestelling bij ons de deur uit gaat krijgt u een mail met daarin de track en trace code en een link om de bestelling te volgen.

Wat doet de vervoerder als de klant niet thuis is?

Mocht het zo zijn dat u op het moment tijdens de bezorging niet thuis bent, dan wordt er eerst geprobeerd om het pakketje bij de buren af te geven, mocht het niet mogelijk zijn dan wordt het de volgende dag nog een keer geprobeerd, mocht u op dat moment ook niet aanwezig zijn, dan wordt het pakketje meegenomen naar het afhaalpunt, waar u het zelf kunt ophalen.

Bestelling afhalen 

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen bij onze opslag in Beverwijk.

 

 

Retourneren

Het retourneren of ruilen van uw aankoop bij Flycarpets.nl is mogelijk binnen 14 dagen na levering en volledig gratis. In principe heeft u dus 14 dagen om te beslissen of u tevreden bent met het artikel. Tijdens deze termijn kunt de artikelen retourneren. Indien u ons vooraf op de hoogte brengt van de retour heeft u vanaf dat moment nog 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen. Flycarpets.nl garandeert dat u voor alle geretourneerde artikelen het volledige aankoopbedrag terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in goede conditie geretourneerd worden. Dit houdt in dat de artikelen ongebruikt zijn en, voor zover mogelijk, in de originele verpakking worden geretourneerd.

Indien u de artikelen wilt retourneren of ruilen, kunt u kiezen om de artikelen naar ons terug te sturen of deze in de showroom af te leveren. Als u het artikel wilt ruilen, betaalt u geen kosten voor de retourzending. Wanneer de artikelen aan ons worden geretourneerd, storten wij het aankoopbedrag en de kosten voor de retourzending zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de melding dat u de koop wilt ontbinden, aan u terug op het door u aangegeven rekeningnummer. We betalen u terug op dezelfde manier als dat u aan ons betaald heeft. We mogen wachten met de terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen of u het verzendbewijs heeft overlegd. De kosten voor de retourzending zijn dus voor rekening van Flycarpets.nl. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Retouradres:
Ambachtstraat 6
1948 PC Beverwijk
Indien er een artikel verkeerd is geleverd door Flycarpets.nl, betalen wij zowel de kosten van de retourzending als de verzendkosten van de nieuwe levering.

Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk), bijvoorbeeld het op maat snijden, kunnen niet worden geretourneerd.