Bezorging en Verzendkosten

Bezorging en verzendkosten

Wij leveren jouw vloerkleed zo snel mogelijk!

Bij ons is het verzenden van je vloerkleed in Nederland en België gratis en dat is natuurlijk geweldig om te weten. Het is voor jou wel belangrijk dat je weet met welke bezorgtijd je rekening moet houden. Vandaar dat we deze voor je hieronder op een rijtje hebben gezet. Het leveren laten we gebeuren door de beste partijen, we kunnen niet garanderen dat alles honderd procent goed hierin verloopt natuurlijk. Maar we zitten er wel bovenop om dat te kunnen realiseren. We willen namelijk dat jij zo snel mogelijk kan genieten van je schitterende vloerkleed!

Gratis verzending

Er worden geen verzendkosten berekend bij de verzending van jouw vloerkleed. Het enige wat jij hoeft te doen is het Nederlandse of Belgische ontvangstadres door te geven en wij zorgen ervoor dat het tot aan je deur netjes wordt geleverd.

Verzendmethodes

DPD

Het leveren van DPD gebeurt normaliter van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00. Komt dit je niet uit? Bekijk dan of een avondbezorging jou beter uitkomt.

Avondbezorging

Veel mensen zijn tussen 08:00 en 18:00 niet thuis, vandaar dat er ook gratis een avondbezorging voor jullie is mogelijk gemaakt. Je vloerkleed kan dan worden bezorgd van maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 22:00.

Bezorging XXL Pakket

Als het pakket groter is dan 240x340 dan valt dit onder een XXL pakket, maak je maar geen zorgen, want ook deze pakketten worden gratis geleverd. De XXL pakketten worden geleverd van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00.

Levertijd

Je wilt natuurlijk weten hoe snel je vloerkleed wordt geleverd, aan de rechterzijde van het artikel kan je direct lezen wanneer jij jouw vloerkleed kan verwachten. Vaak staat er dat je vloerkleed al de volgende werkdag kan worden bezorgd. Zo gaat dit bij ons in zijn werking:

Order bevestiging

We zijn in deze fase bezig met het order picken en brengen je daarvan via een bericht op de hoogte.

De bestelling is klaar voor verzending

Je bestelling is klaargezet en wordt zo snel mogelijk naar je toe verzonden.

We zijn onderweg!

Inmiddels heeft de desbetreffende koeriersbedrijf het pakket opgehaald en is het onderweg naar jou. Je krijgt van hun een track en trace code mee, zodat je jouw bestelling kan volgen.

Pakket gemist?

Dat is altijd vervelend, wanneer je net de bezorger hebt gemist, om dit te voorkomen kan je zelf voor de levering aan het koeriersbedrijf doorgeven het pakket bij de buren af te geven. Mocht dit ook niet mogelijk zijn, dan krijg je door je brievenbus een ‘niet-thuis-notificatie, vervolgens wordt het pakket bij de dichtstbijzijnde DPD parcelshop geleverd. Het is belangrijk dat je zo snel mogelijk het pakket daar gaat ophalen, na 7 kalenderdagen wordt het pakket retour verzonden namelijk.