Betaalmethoden

Onze betaalmethoden

Wij willen je het zo aangenaam mogelijk voor je maken, bij ons is het mogelijk direct, achteraf of gespreid te betalen.

Door achteraf of gespreid te betalen, kan je ook in een krappe situatie van onze vloerkleden gaan genieten. Uiteraard moet het bedrag wel betaald worden natuurlijk, maar op deze manier maken we het wel zo aangenaam mogelijk voor je. Wij bieden verschillende betrouwbare betaalmethodes aan, denk aan iDeal, Paypal en Bancontact/Mister Cash.

iDeal

Dit is toch wel één van de populairste betaalmethodes in Nederland, het is snel, eenvoudig en betrouwbaar. Wanneer je bij ons een betaling wilt doen via iDeal, word je als eerste gevraagd om je bank te selecteren. Vervolgens word je naar de vertrouwde betaalpagina geleidt en staat het bedrag al voor je klaar om betaald te worden. Het enige wat jij nog zou moeten doen, is akkoord te gaan met het bedrag. Zoals je ziet, is iDeal een zeer gebruiksvriendelijk betaalsysteem.

Paypal

Net zoals iDeal, is Paypal ook een gebruiksvriendelijke betaalmethode, het enige wat jij hoeft te doen, is je bankrekening daaraan te koppelen. Je hoeft dus geen betaal- of adresgegevens in te voeren en dat scheelt jou een hoop tijd. Paypal is gratis om aan te maken en kan je doen via paypal.com.

Creditcards

Bij ons is het ook mogelijk om via de bekende VISA en American Express creditcards onze vloerkleden te kopen. Met een creditcard kan je aankopen doen en achteraf betalen, het is dan wel belangrijk dat je op tijd het bedrag weer terug betaalt om niet in de problemen te komen. Het is feitelijk een lening die je met het creditcardbedrijf aangaat namelijk. Op het moment dat je gaat afrekenen bij ons, klik je op de betaalmethode en word je naar de betaalpagina geleid.

in3 (Rentevrij in 3 termijnen betalen)

Als je jouw vloerkleed niet in één keer kan betalen, dan kan je via in3 gespreid gaan betalen, zonder dat er rente bij komt kijken. Je betaalt, zoals hun naam al prijsgeeft, in drie termijnen, het minimale bestelbedrag dient €100,- te zijn en het maximale bestelbedrag is €3000,-. Je eerste termijn dien je direct te betalen tijdens het bestellen van je vloerkleed, vervolgens dien je na 30 dagen het tweede termijn af te lossen en uiteindelijk na 60 dagen de laatste termijn te voldoen. Bij de laatste twee termijnen krijg je van in3 een iDeal-link toegezonden via de mail. Zoals je leest, is het super makkelijk betalen met in3. Vooral als je graag een nieuwe vloerkleed wilt, maar momenteel het niet kan betalen.

Dit zijn de voordelen op een rijtje:

  • Geen aanvraagformulieren of een leningsovereenkomst
  • Online word je direct geaccepteerd
  • In drie termijnen betalen zonder rente
  • Geen BKR check

Belfius

Voor onze klanten uit België die bij de bank Belfius zitten, kunnen gebruik maken van de betaalmethode Belfius Direct Net. Op onze website word je na het selecteren van deze bank, doorgeleid naar het beveiligde betaalplatform van Belfius. Daar kan je op een eenvoudige, veilige en snelle manier een vloerkleed aanschaffen.

CBC en KBC

Naast Belfius zijn er ook nog de Belgische banken CBC en KBC waar onze Belgische klanten betalingen mee kunnen verrichten. Op onze website kies je dan voor de betaalmethode CBC en KBC Online, het enige wat je dan nog hoeft te doen, is de betaling uit te voeren met je bankkaart. Wil je achteraf betalen? Dit is bij CBC en KBC mogelijk wanneer je een bedrag wilt betalen tussen de €50,- en €1.250,-.

Bancontact/Mister Cash

Bij Nederlanders is iDeal het meest populair om online betalingen te verrichten, bij onze Belgische klanten is dat dit betalingssysteem. Ze beloven namelijk dat je op een veilige, vlotte en transparante manier je betaling kan verrichten. De betaling doe je met een kaartlezer of digipass en doe je op het moment wanneer je naar onze beveiligde betaalpagina wordt doorverwezen.

ING Home’Pay

Bij de ING kan je via onze website betalen via ING Home’Bank of ING Business’bank voor de zakelijke klanten. Hiervoor heb je geen creditcard nodig en kan je op een veilige manier online een vloerkleed aanschaffen.

Klarna (vroeger Sofort Banking)

Klarna is van oorsprong een Zweedse bank, het kan zijn dat de oude benaming Sofort Banking jou meer zegt. Klarna staat nu los van Sofort Banking, vandaar dat het nu twee aparte betaalmethodes bij ons zijn geworden. Als je de betaalmethode Klarna selecteert op onze website, dan kom je bij hun direct-overschrijvingsmethode uit. Het is belangrijk dat je dan het land van herkomst selecteert en de bank waar je de overschrijving op wilt doen. Als dat is ingevoerd, kan je de betaling doen en kan je zo snel mogelijk gaan genieten van je mooie vloerkleed.

Je vloerkleed achter betalen bij Flycarpets gaat super makkelijk met Klarna

Wij willen je graag zoveel mogelijk helpen bij het aanschaffen van je vloerkleed, zelfs als je het tijdelijk financieel niet breed hebt. Vandaar dat wij achteraf betalen met Klarna voor jou beschikbaar hebben gesteld. Het aanschaffen van een vloerkleed, wordt op deze manier jou veel makkelijker gemaakt. Daarnaast ken je ons misschien nog niet zo goed en wil je eerst overtuigd zijn van de kwaliteit. Dat kan je in een winkel natuurlijk veel makkelijker, dan via een webshop. Dit is nu dus wel mogelijk, je kan namelijk eerst de vloerkleed ervaren en daarna pas tot betaling overgaan. Ideaal toch?

Wanneer je tevreden bent met je vloerkleed, betaal je de factuur via Klarna. Ben je er niet tevreden mee? Dan hoef je de factuur niet te betalen en retourneer je de vloerkleed. Zo makkelijk gaat dat met Klarna, pas betalen wanneer je het product echt wilt.

Wat is Klarna?

Dit is een betaalmethode waar het mogelijk is om je product achteraf te betalen. Het is een zeer betrouwbare betalingssysteem en staat erom bekend dat het een makkelijke en veilige manier is om betalingen mee te verrichten.

Hoe werkt het?

Op onze website gaat het net zo makkelijk als dat je betaalt met iDeal of creditcard. Als eerste selecteer je bij het afrekenen voor de betaalmethode van Klarna, daar vul je dan jouw gegevens in en rond je de bestelling af. Nu je bestelling is afgerond, ontvang je van Klarna de digitale factuur. Deze wordt naar je e-mailadres verzonden die je daarvoor hebt doorgegeven.

Je kan direct de factuur betalen of later wanneer het jou beter uitkomt, zolang het maar wel binnen de 14 dagen is. Lukt het jou niet om binnen 14 dagen de factuur te betalen? Dan is het mogelijk om éénmalig de betaling met 10 dagen extra uit te stellen.

Wanneer je toch niet tevreden bent met het product en wenst die te retourneren, dan kan je dit aan Klarna doorgeven. In principe is dat niet nodig, aangezien je 14 dagen de tijd hebt om je factuur te betalen. Maar het is altijd beter om contact op te nemen met Klarna, zij kunnen dan namelijk je factuur pauzeren.

Wanneer je vaker bij ons bestellingen doet, dan kan het misschien handig zijn om de app van Klarna te downloaden. Dit is een veel makkelijkere manier om je facturen te gaan betalen en je hebt zo ook een betere overzicht daarover. Daarnaast kan je meldingen krijgen wanneer de betalingstermijn aan het verlopen is. Download de Klarna Smooth app hier.

Voor wie is Klarna de ideale betalingsmethode?

Als eerste is het een ideale betalingsmethode voor onze klanten die niet direct de factuur kunnen betalen, maar wel binnen 14 dagen dit kunnen realiseren. Daarnaast is het ook ideaal voor klanten die eerst het product willen zien en voelen. Dat is normaliter minder makkelijk, omdat je toch eerst het product dan dient aan te schaffen.

Om van Klarna gebruik te maken, dient je bestelling een minimale waarde van €100,- te zijn. Als je pas je eerste bestelling via Klarna gaat doen, dan mag het maximale bedrag €500,- zijn. Na die eerste factuur mag het maximale bedrag €2.000,- zijn.

Vragen die veel worden gesteld over Klarna

Wat dient er te gebeuren als ik mijn bestelling niet meer wil?

Het is belangrijk dat het product niet gebruikt is en tot zover het mogelijk is in de originele verpakking zit. Probeer dus bij het uitpakken van je vloerkleed, de verpakking zo goed mogelijk te bewaren.

Wanneer wij het product retour ontvangen, geven wij dit zo snel mogelijk door aan Klarna. Hun zullen je dan via de mail een update geven over de factuur. Is je betalingstermijn bijna verstreken? Dan kan je het beste de betaling verrichten, dit krijg je dan uiteraard terug van Klarna.

Je kan jouw bestelling ook retour melden ia de website van Klarna of via de app. Zij zullen de factuur dan op pauze voor je zetten. Wanneer wij vervolgens weer doorgeven aan Klarna dat de retourzending is ontvangen, zullen hun de factuur laten vervallen. Zo makkelijk kan het gaan bij Klarna!

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn geld terugverwachten?

In de meeste gevallen wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Dit gebeurt pas wanneer wij je retour hebben verwerkt en doorgegeven hebben aan Klarna. Het kan voorkomen dat het wat langer duurt, maar dat gaat maximaal maar 14 werkdagen zijn.

Ik kan niet met Klarna betalen, hoe kan dit?

Wanneer je hebt gekozen voor achteraf betalen met Klarna, dan heb je bij ons alles goed gedaan. Het kan zijn dat Klarna om bepaalde redenen niet wilt dat je achteraf gaat betalen via hun. Je kan dan het beste contact met hun opnemen en bekijken wat er aan de hand is.

Klarna kijkt naar de betalingsgeschiedenis van een klant en soms gaan ze ook uit van bijvoorbeeld een stichting zoals BKR.

Mocht het zo zijn dat je betaling door Klarna wordt afgewezen, dan kan je altijd voor een andere betaalmethode kiezen bij ons. Als je toch meer informatie over deze afkeuring wilt hebben, dan kun je het beste contact opnemen met Klarna. Daarnaast kan je ook op hun website terecht voor al je overige vragen natuurlijk.

Maestro

Onze Belgische en Duitse klanten kunnen ook als betaalmethode Maestro selecteren. Wanneer je dat doet, word je naar onze beveiligde betaalpagina geleid en kan je betalen wanneer je door het authenticatie-proces van MasterCard SecureCode bent gekomen. In dat proces wordt er gevraagd naar je wachtwoord of pincode, dit doen ze om fraude tegen te gaan en op die manier kunnen ze jou garantie garanderen.

Giropay

Onze Duitse klanten kunnen we ook waarschijnlijk blij maken met onze betaalmethode Giropay. Dit betaalsysteem is verbonden met 1.500 banken, grote kans dat jouw bank dus hiertussen staat. Wanneer je jouw bank hebt geselecteerd, kan je in onze beveiligde betaalomgeving je vloerkleed betalen.

Sofort Banking

Wanneer je door heel Europa betalingen verricht, komt Sofort Banking je vast wel bekend voor. Als Europese betaalmethode hoef je namelijk geen extra account aan te maken om een betaling te gaan verrichten. Bij ons kan je ook deze betaalmethode selecteren en kan je rechtstreeks van je bankrekening geld overmaken naar ons. Over de veiligheid van deze betaalmethode hoeven we ons geen zorgen te maken, ze zijn namelijk TÜV gecertificeerd.

Paysafe kaart

Een Paysafe kaart is een prepaid creditcard waarmee je bij ons online je vloerkleed kan bestellen. Deze kan je in veel bekende winkels aanschaffen, denk bijvoorbeeld aan de Primera of de Kruidvat. Voorheen was het bekend als de Wallie-card, veel gamers schafte zo hun producten online aan.