Neem contact op
We zullen binnen 24 uur contact met u opnemen.
Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Het is natuurlijk belangrijk om te weten wanneer je een product thuis kunt verwachten. Veel van onze producten zijn op voorraad en worden direct verzonden en geleverd. Daarbij zijn al onze producten gekoppeld aan een live voorraad, dat betekent dat je per product op de hoogte wordt gebracht. Wij hebben ook producten waarbij een geschatte levertijd wordt vermeld zoals 3 tot 5 dagen. Dit betekent dat de bestelling vanuit het buitenland wordt verzonden, waardoor de koerier geen exacte dag kan aangeven. Het is verstandig om de Track & Trace code te volgen die we je sturen bij iedere bestelling.

 

Op welke manieren kan ik betalen?
  • Ideal
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact
  • Klarna Betaal Later
  • Kbc
  • Sofort Banking
  • Belfius
  • Visa Electron
  • American Express
  • Giropay
  • Maestro
  • Paysafecard
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Retour online aanmelden

  • Ga naar onze retourpagina
  • Klik op de knop "Gratis retourlabel aanvragen" Vul je gegevens in, selecteer de artikelen die je wilt retourneren en doorloop de stappen
  • Je ontvangt van ons een retourlabel

Verpakking

  • Pak het kleed alsjeblieft goed in. Het is erg belangrijk dat ook de randen goed zijn verpakt, zodat het kleed niet kan beschadigen of vervuilen tijdens het transport
  • Plak de retourlabel op de verpakking. ( Let op: het oude etiket mag niet zichtbaar zijn )

Verzending

  • Het kleed mag kosteloos worden afgegeven bij een pakketpunt

Terugbetaling 

  • Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen, storten we het geld zo snel mogelijk terug
  • Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het product. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail
Is retourneren gratis?

Bij Flycarpets kun je binnen 14 dagen gratis retourneren als het product niet helemaal is wat je ervan verwacht had. Wij begrijpen dat je het product thuis rustig wilt bekijken, dit is dan ook mogelijk. Het is wel belangrijk dat het product in nieuwstaat naar ons wordt teruggestuurd, zonder beschadigingen of vervuiling. Het product dient volledig ingepakt te worden teruggestuurd om te voorkomen dat het tijdens het transport beschadigd raakt.

Hoe volg ik de status van mijn bestelling?

Bij Flycarpets houden we de voortgang van je bestelling op de hoogte via een speciale link die je ontvangt zodra je bestelling geplaatst is. Door op deze link te klikken, kun je de status van je bestelling volgen en alle stappen in het proces bekijken. Zodra er een zending is aangemaakt krijg je een aparte e-mail met de Track & Trace code. De Track & Trace-informatie kun je ook vinden via de link die je eerder hebt ontvangen.

Mocht je de e-mail met de link of de Track & Trace-code niet hebben ontvangen, raden we je aan om je spam-box te controleren. Als je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan gerust contact op met onze vriendelijke service team. We staan klaar om je verder te helpen!

Betaal ik verzendkosten?

Bij Flycarpets zijn er geen verzend of retourkosten. 

Kan ik achteraf betalen?

Bij Flycarpets is achteraf betaling mogelijk. Bij betaalmethode in het betaalproces selecteer je “Klarna Pay later” voor achteraf betalen. Na ontvangst van het product ontvang je de rekening per e-mail. De betalingstermijn van achteraf betalen is 14 dagen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Bij Flycarpets is het wijzigen of annuleren van je bestelling mogelijk, neem in dit geval contact op met onze vriendelijke service team.

Stappen bij bestelling bezorging
  • Order bevestiging: je ontvangt 2 keer een e-mail met bevestiging. 1 mail van de website Flycarpets met factuur en 1 mail van onze live voorraadsysteem met een link waarin je je bestelstatus gedurende het gehele verzendproces kan bekijken
    We zijn in deze fase bezig met het order picken, zie link van je bestelstatus
  • De bestelling is klaar voor verzending: Je bestelling is klaargezet en wordt zo snel mogelijk naar je toe verzonden
  • We zijn onderweg! Inmiddels heeft de desbetreffende koeriersbedrijf het pakket opgehaald en is je nieuwe vloerkleed onderweg. In de link van je bestelstatus zie je in het groen dat je bestelling is verzonden!
  • Je krijgt een e-mail van Flycarpets met een Track & Trace code, nu kun je jouw bestelling volgen
Contact Opnemen
Hoe neem ik contact op?

Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Ons vriendelijke service team staat altijd klaar om je te helpen bij iedere vraag. Of je nu een vraag hebt over je bestelling of advies nodig hebt over welk vloerkleed het beste bij jouw interieur past, we helpen je graag!

Neem gerust contact met ons op en we zorgen ervoor dat je snel en vriendelijk geholpen wordt.

Per email: [email protected]

Per telefoon: 020-2614723

Per chat: Zijn we online? Je kunt op het chat icoontje rechts onder klikken om met een medewerker te chatten.