Bij Flycarpets.nl kunt u voor de bezorging van uw bestelling kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • U kunt uw bestelling in zijn geheel thuis laten bezorgen.
  • U kunt uw bestelling in zijn geheel bezichtigen en afhalen in onze showroom.

Bestelling thuisbezorgen

Flycarpets.nl werkt samen met  Post NL voor de thuisbezorging van uw bestelling. Wij bezorgen uw aankoop thuis via de Post NL pakketservice. De boderijder van Post NL bezorgt uw artikel aan het door uw aangegeven adres. Dit kan uw eigen adres zijn, maar uiteraard ook een adres waar u uw bestelling bezorgd wil hebben. Indien u heeft betaald met IDEAL, dan zal de boderijder u om een handtekening vragen als bewijs van ontvangst.

Levertijd:

Uw bestelling zal binnen 5 werkdagen geleverd worden. De verwachte bezorgdatum is per artikel weergegeven aan de rechterzijde van het artikel. Wij zullen ons uiterste best doen om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren.

Kosten:

Er zijn geen bezorgkosten (maximaal 5 producten per bestelling)

Ontvang ik een track en trace code?

Zodra de bestelling bij ons de deur uit gaat krijgt u een mail met daarin de track en trace code en een link om de bestelling te volgen.

Wat doet de vervoerder als de klant niet thuis is?

Mocht het zo zijn dat u op het moment tijdens de bezorging niet thuis bent, dan wordt er eerst geprobeerd om het pakketje bij de buren af te geven, mocht het niet mogelijk zijn dan wordt het de volgende dag nog een keer geprobeerd, mocht u op dat moment ook niet aanwezig zijn, dan wordt het pakketje meegenomen naar het afhaalpunt, waar u het zelf kunt ophalen.

Bestelling afhalen 

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen bij onze opslag in Beverwijk.