Veel gestelde vragen :

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap1- Kies een product uit op de website, en kies ook de juiste afmeting klik vervolgens op de knop ”in winkelmand”

Stap2- Rechtsboven staat er ”winkelmand” klik daar op, en vervolgens op afrekenen.

Stap3- Zodra je op afrekenen klikt krijg de een formulier te zien, die ingevuld moet worden, op deze pagina kan je ook aangeven op welke manier je wilt betalen. Voer de gegevens in en geef aan op welke manier je de betaling wilt uitvoeren.

Stap4- Vervolgens wordt je omgeleid naar de pagina om de betaling uit te voeren, deze pagina is extra beveiligd om je te beschermen, Daarom maken we gebruik van een veilige codering SSL (Secure Socket Layer). Hiermee worden al je persoonlijke gegevens via SSL versleuteld op onze site gebruikt. Je kunt er dan volledig zeker van zijn, dat al je gegevens alleen voor jou en onze server zichtbaar zullen zijn. 
Bij alle onderdelen van onze site waar je gegevens gebruikt worden, zoals bij het bestellen of inloggen, maken wij gebruik van een SSL-encryptie. Dit kan je ook eenvoudig zien door het slotje bij de webbrowser.

Stap5- Nadat de betaling is uitgevoerd ontvang je per mail een bevestiging.

Stap6- Zodra wij de bestelling hebben verzonden ontvangt u via een extra mail een track en trace code waarmee u makkelijk u bestelling kunt volgen.

Wat voor maat kleed heb ik nodig? 

De meest verkochte maten voor de zithoek zijn de maten 160 x 230 ( een tweezitsbank bij driezitsbank) en 200 x 300.

Kan ik ook telefonisch bestellen? 

Jazeker, u kunt ons  bereiken op  : 020-2614723

 Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Neem in dat geval direct contact op met Flycarpets.nl op telefoonnummer : 020-2614723  . Afhankelijk van de status van uw order kunnen wij uw order mogelijk nog laten vervallen.

Zijn alle op de website genoemde prijzen inclusief btw?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Hoe zit het met garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?

U kunt deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Meer vragen?

U kunt telefonisch en via de email contact opnemen met ons.

Telefoon: 020-2614723

Email: Info@flycarpets.nl